Khamis, Januari 08, 2009

esok nak ke malaya

akhirnya selepas beberapa minggu aku kat felda simpang waha ni, berjaya jugak aku beli phone no. yang baru. jadi senang ler semua orang nak contact aku lepas ni. dan yang paling penting aku tak perlu mendengar erwanita dok membebel sebab susah betul nak hubungi aku, nak-nak di kawasan desa yang aman permai kat sini. haha. apa yang penting esok dia pon akan turun sekali ke kuala lumpur dan aku seperti biasa akan teman dia shopping (ke dia yang teman aku shopping?) wakakaka. aku budak baik apa. aku pun nak kena jumpa mas untuk bincang dengan dia tentang interview, nak jumpa raja untuk bergosip semasa, nak jumpa head untuk bergosip jugak (gosip tentang conference), nak jumpa si polan, si anu dan banyak lagi laa...ni aku tengah dok kemas barang apa yang perlu nak dibawak. baju rasanya 2-3 helai kot. yan glain beli jer kat kl. jeans 2 helai. towel + selimut, buku-buku teori, i-pod, etc. etc. boleh laa kot. alamak duit cukup ke? Insya'allah cukup rasanya. aku dah call parid tadi minta dia amek aku kat malaya. wah, best laa dapat naik kereta baru encik parid. hmmm..ingat nak masak spaghetti. dah lama tak masak-masak dengan budak-budak ni. keh keh keh. anyway, kena tido awal malam ni. esok nak bangun jam lima pagi. jam tujuh pagi nak kena gerak ke stesen bas ekspress di sanggar kota. naik mara linear kot? cepat siket. hehehe.

3 ulasan:

NoorGie berkata...

amboi2 excitednyer nak jumpe si erwanita tu..hehhee..ke ada apa2 ni...hmmmmmm...jangan lupa hantar kad jemputan aee....bukan susah pun, letak je kat SMKBE..

NoorGie berkata...

errr on 2nd thought..si erwanita ni lelaki ke pompuan...??????????? Akak d g tgk entry kat blog dier..n tgk profile dier...ermmm konpius nih shays...???????????????

::Putri Naza:: berkata...

salam,
luv to drop-in ur blog
alwiz follow ur ceritera
can be friendz huh!!!

invite view mine at http://pu3zdini.blogspot.com/