Selasa, April 21, 2009

bertentang mata

esok pagi aku ada meeting dengan chris..dah lama betul aku tak jumpa makcik tu...rasanya ada laa dekat tiga purnama lebih kurang...mesti ada banyak benda dia nak cakap..jadik aku kena laa pasang telinga betul-betul...kang nanti susah plak...sebab ia tak sama macam hobi aku mendengar lagu-lagu canadian pop group - simple plan tiap-tiap pagi...pagi ni aku berjaya membeli dua custard doughnut...tak sangka plak hari ni kafetaria tu letak banyak custard doughnut...wakakaka..at least takde laa lapar sangat...lepas tu aku pergi kafe kat belakang kampus sebab kat situ kopi paling ngetop...sampai jer tuan punya kafe, toni tegur aku...siap tanya apa itu magical forest? aku pon pikir in a sec apa ler pak itali ni mengarut pagi-pagi buta...rupa-rupanya dia tengok kat t-shirt aku ada tulis magical forest siap dengan gambar dua ekor gajah tengah berjalan..haha..aku seperti biasa sengih macam kerang busuk....bila ingat-ingat balik, t-shirt ni aku beli kat city square johor bahru...masa tu keluar dengan amad najahal...(apa khabar amad najahal? bila nak kawin?) mula-mula aku tengok jer..tapi bila tengok 3-4 kali aku rasa berkenan plak sebab design yang menarik.... lepas jer amek kopi aku terus naik opis...dan seperti biasa melayan lagu-lagu simple plan...entah hapa-hapa...jumaat ni aku kena jumpa brian..harap-aharap dapatlah siapkan at least sepuluh transkrip...susah gak kalau tak siap..aku target sebelum GRC mesti siap...hahaha...apa pon gelak dulu...

Tiada ulasan: