Sabtu, April 11, 2009

public holiday -- bosan

kenapa perlu ada public holiday? tak tensen ke cuti takde buat mende kat rumah? wei keje lagi best laa...hahaha...sajer jer cakap macam tu sebab aku takde bende nak buat kat rumah hari ni...jadi aku dengan sukarelanya datang ke ofis..tetiba internet buathal plak..lambat mengalahkan siput babey...tapi nasib baik dah pulih..malam tadi aku tido lewat sebab dok tengok full house...best plak tapi cerita lebih kurang macam my girl jer...tapi aku ingat nak cari drama korea yang bertajuk what happened in bali...dengar macam best jer....tak dapat pegi bali, tengok kat drama pon kira okay laaa...wakakaka...hari ni aku dah start translate transkrip yang ke 5...tapi sebenarnya ada banyak lagi nak tambah sebab aku buat gak off record interviews...bosan gak dengar bena yang sama ulang-ulang..tapi yang seronok tu ialah cabaran berganda..e.wah, macam slogan kartun jepun...okay laa..nak sambung keje ni...nanti aku tulis cerita lain plak...

Tiada ulasan: