Isnin, April 13, 2009

superwoman

semalam aku called dayang erwanita...lama tak call beliau jadi aku call ler...lagi pon mak aku dok tanya apa cerita beliau sihat ke tak..jadi aku pon terus call semalam...macam-macam laa kami bercerita dari isu-isu semasa sampai laa korean dramas...hari ni masih lagi public holiday...disebabkan aku tido lewat malam - sekitar jam 3.30 pagi sebab nak bagi perabih dvd 'Full House' (aku gelarkan 'fool house' sebab macam mangkuk tak habis2), jadi aku bangun dekat pukul 11 pagi...itu pun alvin called ajak keluar makan..masa aku sampai, trenton pon ada...jadi, aku ajak dia keluar sekali sebab aku kena belanja dia makan sebab kami ada bertaruh satu hal penting last year - US election.... muahahaha...so, kami terus makan di salah sebuah restoran Korea kat city...not bad, tapi aku tak bleh habis sebab terlalu banyak...tapi aku suka makan kimchi...best...muahahaha.....okay laa..sambung keje...

1 ulasan:

Mamok™ berkata...

hehehe...
u'r entri selalu buat saya tersenyum la mr.azlan.....