Selasa, April 28, 2009

wind of change

disebabkan hujan turun agak lebat malam tadi, cuaca menjadi sejuk...dan seperti biasa aku akan tarik selimut dan buat pura-pura tak nak bangun walaupun hari dah siang...walaupun perangai agak tak senonoh tapi nak buat macam mana kan tu kan dah jadik attitude budak lelaki solo macam aku nih....tapi nak dijadikan cerita, aku telah berjaya bangun pagi dan bersiap untuk ke ofis pada jam 8.30 pagi....isk..kira hebat laa...biasanya tak sah kalau aku tak bangun jam 9 pagi....hahaha...dan yang lebih rock lagi, aku berjaya siapkan pasta untuk makan waktu lunch...kira jamie oliver tak leh cari makan ler lepas ni...keh keh keh...siap jer semua terus aku belah pi ofis...bila keluar jer dari pintu tempat aku tinggal, angin kus kus pun datang...nasib baik tak hujan...kalo tak mesti payung aku patah lagi...sampai jer opis sorang pon takde lagi..ibaratnya aku bleh jadik pekerja cemerlang...haha...terus aku on pc dan log in username dan password...sementara nak tunggu pc mangkuk ni refresh, aku turun ke underground cafe jap beli kopi...nampak jer muka aku, terus toni buat kopi tanpa tanya apa2...kasik duit 3.50, terus aku belah naik opis...tiba-tiba angelo masuk...baru balik dari safeway-woolworths katanya...lepaih tu aku dok laa kat sini dok pikiaq apa yang harus ku goreng next...bosan-bosan..memang tak rock...haha...

Tiada ulasan: