Selasa, April 07, 2009

mari membeli dvd

lepas jer makan kat zam-zam dengan alvin, wotka dan kak nora, aku pon terus pergi teman alvin beli jam..tapi jam yang aku nak takde stock so tunggu jer laa...lepas tu aku ajak alvin ke kedai rong bao tang dekat bourke st. sbb aku nak beli drama korea full house tu...tapi bila dah sampai sana banyak giler aku borong...nak buat macam mana kan, nak menimbulkan mood suka tengok drama korea ni susah siket...nak paham jalan cerita, cintan cintun, bunga api, salji dan sebagainya....aku masih lagi tengah dok habiskan drama jepun dari minggu lepas...lebih serius berbanding drama korea yang asyik nak melalak dan bercinta bagai nak rak...eh apa kabar dayang erwanita? hari tu aku call beliau tapi tak dapat berikutan cuaca buruk...aku masih lagi mencari mood untuk mulakan menulis....tapi apa pun aku kena siapkan dulu transkrip ni..leceh betol laa..kalau ada robot doraemon kan senang...aku mintak jer mesin pengimbas ke, mesin penterjemah ke....kan senang siket...pag tadi min called...wah dah lama takd engar suara minah tu..apa cerita agaknya..tiba-tiba jer aku teringat kat budak tu so aku sms laa...dan tetiba plak dia called aku balik walaupun masa tu dia dah nak masuk tido...rindu kat lan ek min? muahahahaha.....hampess...

1 ulasan:

airikamalek berkata...

Niat aku nak beli vcd korea Oh Su Jung vs Karl masih lagi tak kesampaian, cerita dia aku rasa best la sgt...sbb aku mmg giler citer2 romantik tapi nak buat mcm mana, time minggu terakhir cerita ni disiarkan kat tv mak aku sakit, masuk icu dan meninggal so sampai sekarang macam terbayang je depan mata... Antara kena dan tidak kalau beli, memang aku nak tau ending ceritanya tapi syahdu lak, kang kalau tengok terus teringat arwah mak... sedangkan sebelum tu aku dah pun pegang vcdnya kat Giant Kinrara, tinggal nak bayar je tapi terus la letak balik... dan kemudian aku macam nak tak nak aje tgk cerita bersiri korea ni, selain daripada antara tuntutan kerjaya dan tugas rumahtangga ada juga imbauan pada arwah mak aku... macam mana?