Rabu, April 01, 2009

selsema teruk

achooo...!!! nampaknya lepas tiga bulan aku terus kena selsema..dah lama aku tak kena selsema..sekali kena rasa macam nak pitam pon ada...lepas jer makan vitamin c nampak elok sedikit...nampaknya aku kena tidur awal selalu....kalau tidak nampaknya mesti tak baik cepat..esok ramalan cuaca kata hujan...kalau betul okaylah sebab rasanya panas betul sejak aku balik ke sini...aku ingatkan dah sejuk rupanya ramalan ku tak tepat belaka....baru nak masuk autumn rupanya....ni aku baru jer lepas balik melantak dinner dengan alvin..macam biasa kat japanese restaurant...hidangan kali ni ialah ikan belut....mak aii...cakap pasal belut teringat aku kat pasar raya kipmart kat kota tinggi tu....punya banyak ler belut dia jual kat situ..aku tengok sebelah mata jer tetiap kali aku lalu depan kedai tu sebab geli gelemen pon ada..hah sampai sini habis ku bantai...wakakaka.....tahun ni tahun paling kritikal...jadi aku kena lebih fokus....mak aii takutnya...

2 ulasan:

NoorGie berkata...

belut..
huh, masa pantang tu la hidangan wajib akak tau..nak baik punya pasal..tak sangka cemana akak boleh makan belut. belut baik untuk cepat sembuhkan luka. akak kan bersalin operate..tapi akak x leh tgk la belut hidup sebelum makan. masa makan tarik nafas panjang2 makan..mkan..makan...diam... sekarang ni kalau suruh makan..eee x sanggup gue

Putra berkata...

La cianye kene selsema...tue la bak kata pepatah siam arab..hujan emas di negeri orang hujan batu dinegeri sendiri..lu pikir sendiri la beb...ooo MELANTAK...MELANTAK..makan semua makanan yang boleh selagi ada...nanti kalau sakit baru tau langit ngan bumi kadang2 sama tinggi sama rendah...time tue nak cari tabib jawa la..cina la..How shit belut..geli aku..kembang tekak aku...seumur hidup aku dh masuk 29thn nie sekali jer aku mkn belut...belut celup grg tepung...tue pn terkulat2 mulut aku..smpi berair2 biji mata....