Ahad, April 12, 2009

Happy Easter -- Christine, aldgate, SA

baru menerima beberapa keping foto sambutan Easter dari christine. teringat plak aku masa pi rumah christine last year. bersama-sama alvin dan wotka..sayangnya tak amek foto langsung..yer laa masa tu sibuk tibai makanan yang best-best terus lupa al-kisah nak amek gambar...bila dah sampai hotel baru teringat pasal nak amek gambar...teruk betul perangai aku masa tu....muahahaha....anyway hari ni hari easter dan public holiday (lagi2 public holiday) kat melb. ni....masa aku sampai ofis tadi dok dengar terjerit-jerit orang nyanyi lagu 'oh! happy day' kat depan state library....jangan plak suspect aku pi sekali join nyanyi dengan depa...anda silap ek :P wakakaka...aku tau pasal lagu 'oh! happy day' ni dari filem sister act 2...tu yang aku dok ingat sampai sekarang....kepala aku rasa sakit sebab tak cukup tido..ni sebab tengok full house punya pasal tak habis2...aku terpaksa tengok sebab responden asyik laa dok kerap sebut rain dan full house..ada a few lagi drama korea yang aku kena tengok...drama indon tak usah cakap laa..aku dok sibuk membatukan diri depan youtube dok tengok intan dari tengahari tadi...best jugak...tapi aku tak suka ler watak intan tu macam monyet jer cakap macam budak-budak...serius ler siket....aku ada rasa macam nak tempeleng jer intan tu...eh emosional plak kan...anyway, kena sambung translate ni...hohohoho...

1 ulasan:

Putra berkata...

Amboi..amboi..amboi...Udah2 la tue pak hayam serama oii..toksah nak sambut lagi hari easter...10 tahun duk menyemai cinta bersama EASTER..1985-1990 (SK Bandar Easter), 1991-1995 (SM Bandar Easter)...tue tak termasuk member2 sekelas yang duk kat Felda Bukit Easter as Hairul Zairi Bachok, Mardiana Kusnin, Murniwati Abu Kassim, Mohd Kher Ramli, Rizal Wak Dojer, Zamzarina Salleh, Cikgu Zabedah Baki, Cikgu Siti Fatonah, Mohd Fahmi, Razak Mohiddin, Yazid Abu Bakar, Rahimah Rahim, Yunos (kekwat petet group), Esmawaty Multar, Saiful Bahrin, Azilah Misnan, Fadzly Omar, Alfan Naem (anak guru penolong kanan)dll. Tak puas lagi..yang ko duk menyanyi pagi2 buta dan tengahari panas terik time perhimpunan sekolah...jap2 sebut EASTER...tue lum kita pergi majlis hari peneroka felda bukit easter, cari kayu api ngan buluh masa camping tahunan SKBE thn 1990...g kubur lagi semasa melawat Arwah Norizan yang meninggal sebab lemas kat pantai tahun 1994...Alfatihah! aku masih hengat lagi time tue dekat sebulan lbih aku rasa dia ada dekat aku..smpai balik asrama pun aku rasa dia still ada sebelah aku tgk pergerakkan aku...Apapun semoga roh dia dicucuri rahmat..Amin! Apapun kat cni pun cuti panjang sampai hari selasa nie..So kerja aku seperti biasa MEMBUTA....Enjoyed it!